momali

Thursday, May 05, 2005

از دوربیین عکاسی تا جام باشگاههای اروپا

درود
عشق دوربین عکاسی داره منو می کشه.نمی دونم چی کار کنم.هر چی به پدرم می گم دوربین بخر می گه پول ندارم
آخه مگه پول دوربین چقدر می شه.همش 200 هزار تومن!(دوستان واسه قشر متوسط جامعه 200 هزار تومن خیلیه ها.چون کل حقوق پدرم 300 هزار تومنه)
راستی این دوربین عکاسی که من باهاش عکس می گیرم وتو وبلاگ می زارم یه دوربین ضاغارت 20 هزار تومنی که از کامپیوتر جدا نمی شه.ولی خوب کیفیتش بدک نیست.
حالا من یه شعر گفتم وبرای پدرم خوندم ولی باز هم راضی نشد.حالا اون شعر رو اینجا می زارم.شاید برای دوستان دیگه ای که دوربین از پدرشون می خوان به کار بیاد:
........................
"دوربین"
من بگفتم بهر بابا ای پدر .......... دوربین خواهد دلم یالا بخر
او بگفتا جیب من خالی بود .......... کک درونش حالی به حالی بود
من بگفتم جان بابا بی خیال .......... این یکی را گر نگیری ضد حال
قیمت دوربین کمی بالا بود .......... جایگاهش نزد من والا بود
گر یکی قسطی ببندی بهر من .......... عکس گیرم من 2 تا از شهر من
می روم پیش مهندس گویمش ......... بعد هم ماشینتان را شویمش
اب* بگفتا بی خیال دوربین ......... می ودف را گیر و حالش را ببین
من بگفتم بی خیال از بهر چه ......... خر نکن من را مگه هستم بچه
من می ودف را نمی خواهم پدر......... دوربین خواهد دلم یالا بخر
.......................
* = اب : پدر به لسان عربی
.......................
امشب این بارسلونا ما رو جر داد تا بالاخره بازی رو برد.اگه این بازی رو نمی برد جلوی بچه ها ضایع می شدیم.البته بازی برگشت هم هست که اون خیلی مهمه.ولی یه چیز رو الان بگم.قهرمان امسال جام باشگاههای اروپا فقط براسا هست.فدای رونالدینیهو.
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home