momali

Friday, May 06, 2005

از شعر معمولی تا شعر بالای ۱۸ سال

درود
یه شعر دیگه گفتم.این یه خورده از بقیه بهتره.البته به نظر من:
.................
"ندا"
خدایا عاشقم عشقم نهان کن ........ سر دل را به سوی این وآن کن
پری رویان عالم را صدا کن ........ برایش زندگانی ها فدا کن
دلم را از ازل نابود گردان ......... مرا باعشق از دنیا جدا کن
اگر آنها بخواهند نیست گردم ......... مرا قربانی راه ندا کن
به پایش قلب من را له بگردان ........ برایش داد من را بی صدا کن
momaliهم فدای آن دو چشمش .......... دلش را عاشق این بی خدا کن
.................
یه شعر(2 بیتی)دیگه هم گفتم که البته این شعر برای افراد پایین 18 سال وبالای 80 سال وافراد بی ظرفیت توصیه نمی شود:
"دادن"
به دادن دادنت دانت زیاد است ......... به درجا دادنت رانت زیاد است
برایت دادن یک دست کافی ست ........ که یکجا دادنت کانت زیاد است
.................
اگه شما نگرفتید که منظور از این شعر چیه زیاد به مغزتون فشار نیارید!چون خودم هم نفهمیدم چی گفتم.ولی البته اونایی که باید بفهمن حتما خواهند فهمید.
راستی برد استقلال در برابر پرسپوليس رو به همه استقلاليها تبريک می گم.ولی اين برد يه حال اساسی به ما داد.دم محمود فکری گرم.
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home