momali

Friday, May 06, 2005

اشعار من وذات ملوکانه ۱

درود
خب حالا سئوال اینه.چه شد که اشعار ما مورد پسند ذات ملوکانه قرار نگرفت؟البته به دوستان یاد آوری شود که این نوشته در پی نوشته قبلی هست.پس برای برداشتی بهتر اول به نوشته قبلی مراجعه فرمایید.
خب داستان از کجا شروع می شه؟از اینجا که ما شعر رو می فرستیم برای رهبر.از این به بعد به صورت نمایش نامه ای خواهد بود.
......................
داخل بیت رهبری
رهبر:حداد بیا اینجا کارت داریم.
حداد:بله فامیل الان میام.
رهبر:ای پدر سگ.مگر بهت نگفتم که دیگر ما را فامیل صدا نکنی.
حداد:چشم رهبر غلط کردم.دیگه نمی گم.
رهبر:خب ایراد ندارد.فعلا بیا یه ماساژی به ما بده که حالی ببریم.
حداد:وا!علی.از تو دیگه انتظار نداشتم.
رهبر :مادر به خطا.علی دیگر کیست.من رهبر مسلمین جهان هستم.
حداد:آخ ببخشید باز یادم رفت.
رهبر:خب چرا ایستادی مرا نگاه می کنی.بیا ماساژ بده دیگر.
حداد:به روی چشم رهبرم.
رهبر:آه آه آه آه آه ه ه ه ه
حداد:هوی رهبر.چه خبرته.همه رو بیدار کردی.آرومتر آه آه کن.
رهبر:باشد.ولی تو فعلا بماساژ.می گم راستی حداد اون چیزت رو آوردی.
حداد:کدام چیز رهبرم.
رهبر:همون دیگه.چی بود اسمش.آها کامپیوتر.
حداد:کامپیوتر نه رایانه.
رهبر:پدر سگ.باز تو روی حرف من حرف زدی.همش تقصیر اون لاریجانی فلان فلان شده هست که اسم همه چیز رو عوض کرد.
حداد:خب شما خودش رو ناراحت نکن.رایانه خودم رو هم آوردم.اینها اینجاست.
رهبر:خب می گم برو ایمیلهای من را چک کن شاید یکی دو تا برگشتی توش بود!
حداد: چشم.صبر کنید وارد سایت یاهو بشوم!
رهبر:ای خائن نامرد.رفتی برای ما ایمیل مجانی بی کلاس گرفتی.حالت را می گیرم.
حداد:نه قربان.این ایمیل واسه دست گرمی هست.بعدا که راه افتادین یه درست حسابیشو براتون می گیرم.
رهبر:خب حالا بی خیال.ایمیلها رو چک کن.
حداد:قربان یه ایمیل اومده از طرف مومالی.
رهبر:کی مومالی.همون کافر نامرد که برای من قبلا شعر گفته بود.
حداد:آره همونه.ولی انگار پشیمون شده.توبه نامه نوشته.
رهبر:ها خوشمان اومد.این یکی دشمن ما هم توبه کرد.بخوان ببینم چی نوشته.
ادامه دارد...................

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home