momali

Saturday, May 07, 2005

بد شانسی

اصولا چون اینجانب بد شانس تشریف دارم واز اون زمانی که بوجود اومدم شانس با من قهر کرده وهمچنین مسئولان پرشین بلاگ افرادی حزب اللهی وپایبند به ولایت مطلقه فقیه (وقیح) هستند وبلاگ قبلی بنده مسدود شد.
اونم به خاطر چی؟فقط به خاطر یه شعر ناقابل که اصلا نه خود شعر نه اون فردی که در شعر بهش اشاره شده ارزش این حرفها رو نداره.
درسته منم یه خورده زیاد روی کردم ولی دیگه حق من بسته شدن وبلاگ نبود.نامردها حد اقل یه اخطار هم بهم ندادن.زرتی وبلاگ نازنین من رو بستن.
در ضمن تمام نوشته های وبلاگ قبلی رو به اینجا منتقل کردم.اون شعری هم که باعث بسته شدن وبلاگم شد رو می تونید تو نوشته قبلی بخونید.
آخه یکی نیست به اینها بگه که فحش دادن به یک دیکتاتورمگه ایراد داره.الان من مثلا بیام اینجا وبه صدام یا هیتلر فحش بدم به کسی بر می خوره.بر عکس همه خوشحال هم می شن.
البته این رو باید یادم می بود که اگه به دیکتاتورهای قدیمی فحش بدیم ایراد نداره چون از بین رفته اند.ولی تا زمانی که این دیکتاتور وجود داره اگه بهش اعتراض کنی یا وبلاگت رو می بندن یا اگه گیرت بیارن اعدامت می کنن.
راستی عجب رویی من دارم که بعد از بسته شدن اون وبلاگ این رو باز کردم.اگه اونها بفهمن من کجا زندگی می کنم میان دهن من رو سرویس می کنن.ولی اشکال نداره.من از هیچ چیز نمی ترسم!!
.................
راستی این وبلاگ بخش نظر دهی داره.همین پایینه.دوستانی که با بلاگر (بلاگ اسپات) آشنا هستند می توانند به من بگن که چه جوری می تونم نوشته بخش نظرات رو درست کنم.هر چی تو ویرایش قالب گشتم نتونستم پیدا کنم.
فدای همه (به کوری چشم پرشین بلاگ)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home