momali

Friday, May 06, 2005

اخراج خبرنگار چیز خوبی است؟

بدون شوخی مملکت خیلی باحالی داریم.هر روز یه اتفاق می افته که خیلی جالبه.دم این نمایندگان مجلس گرم که همیشه یه حالی به ما می دن.
این بار چی شده؟هیچی.فقط یک خبرنگار رو از خانه ملت اخراج کردند.بدون دلیل.
...............
آقا در پی اخراج این خبرنگار از مجلس جناب شیخ مومالی دامت توقیفاته وجناب شیخ جفنگ جفنگیاتی دامت برکاته وجناب شیخ اسی کا دامت سبیله در یک اقدام غرور انگیز واستشهادی به صورت جمعی فتوا ای صادر کردند که این فتوا قابل تامل می باشد.لذا از کلیه عزیزان خواهش به عمل می آید که فی الحال تمام بدنشان گوش شده وبه این 3 شیخ دلاور توجه کنند باشد که عنایتی از خدا به ایشان برسد.....آمین
و اما فتواها:
1 - شیخ مومالی:اخراج فی النفسه چیز خوب ومالی هست.ولی شما باید یقین کنید که تا ختنه گاه فرو نرود والا غسل جنابت واجب می شود.که در این صورت مجبور خواهید بود به حمام عمومی تشریف ببرید.که این هم مایه درد سر خواهد بود.پس نتیجه می گیریم که آقا جان اون نماینده بی ناموس را از خانه ملت اخراج کنید.والا لعنت الله علی قوم الضالمین.من الاولین والاخرین
2 - شیخ جفنگ:این جانب نظر خنثی دارم.وچون رای به طرف اکثریت می رود ما هم رای این دو شیخ بزرگوار را قبول داریم.همین.
3 - شیخ اسی کا:یه دوستی آمد به من گفت که فلان کس رو اخراج کردند.بنده هم به ایشان گفتم:عجبا.مگر اخراج هم کردنیست.اگر که قابل کردن هست بیارید ما هم بکنیم.من توصیه می کنم که همه اخراج بکنند چون چیز باحالی هست.نماینده جان پس اخراج کن برود عزیز من.والسلام علیکم ورحمته الله وبرکاته
...............
راستی جوک جديد رو شنيدين : می گن يه خبرنگار رو تو مجلس راه نمی دادن سراغ رئيس مجلس رو می گرفت!
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home