momali

Friday, May 06, 2005

انتخابات ومشروعیت نظام

خب حالا بپردازیم به بحث نه چندان شیرین انتخابات.
اول از همه بگم که من یکی از مخالفان شرکت در انتخابات هستم.به هزار ویک دلیل که فکر کنم همه شما اونا رو بدونید ودیگه لازم به گفتن نباشه.یکی از افتخاراتم این هست که با اینکه می تونستم در دو انتخابات شرکت بکنم ولی هنوز شناسنامه من خالی از مهر انتخابات هست.
یک سری از عزیزان هستند که در عین حالی که دو انتخابات قبلی رو تحریم کردند می گویند باید در این انتخابات شرکت کرد.دلیلشون هم این هست که می گویند نباید بزاریم رئیس جمهوری هم دست اصول گرایان بیافته.چون ممکنه دوباره برگردیم به همان دوران اول انقلاب.
به این دوستان باید عرض کنم که اگر شما این حکومت رو مشروع می دانید که بحثش جداست ولی اگر قبول دارید که این حکومت دیگر مشروعیت نداره شرکت در این انتخابات می تونه رفتاری غیر عقلانی وابلهانه ای از طرف شما باشه.نمی دونم چرا شما به آزادی های قطره چکانی این حکومت دل بسته اید.مگر شما تجربه 8 سال حکومت خاتمی رو ندارید.
برادران من این حکومت خودش دارد می گوید من اصلاح شدنی نیستم.باز شما به زور می خواهید اصلاحش کنید.از قدیم گفتن دندون پوسیده رو باید کشید وانداخت دور.
حتی خیلی از این دوستان می دونند که دارن بین بدتر وبد ترتر یکی رو انتخاب می کنند واعتراف می کنند که معین فرد مورد نظرشون نیست ولی با این حال باز هم می خواهن در انتخابات شرکت کنند.
این مردم دارن کم کم کار رو به جایی می کشونند که بگیم که حقتونه که این حکومت بالا سرتون باشه.
....................
انتخاباتی که پیش روی ماست ........ پر ز تزویر وریا واشتباست
این حکومت قابل اصلاح نیست ........ لیک دانم رای دادن هم خطاست

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home