momali

Friday, May 06, 2005

برد چلسی وارتباط آن بانبی

در پی سعود تیم چلسی به مرحله بعد وحذف تیم بایر مونیخ از جام باشگاههای اروپا یک فرد ناشناس اعلام کرد که من حضرت مومالی (ع)فرستاده خدا هستم وباعث سعود تیم چلسی هم من بودم.
این فرد در طوماری که به سازمان حقوق بشر پیامبران وهمچنین یوفا فرستاد اعلام کرد که در پی مراجعه های زیاد ودخیل بستنهای فراوان وگریه های دلخراش وفریاد های گوشخراش مربی تیم چلسی به محزر خدا ودرخواست سعود چلسی از این مرحله خدا منرا به عنوان یک صد وبیست وچار هزار ویکمین (124001) پیامبر انتخاب کرد که تا ماموریت خود را که همانا سعود چلسی بود انجان دهم.شایان ذکر هست که مربی چلسی اعلام کرد که در صورت سعود مبلغی معادل 124 میلیون دلار (به نیت 124 هزار پیامبر)به خزانه خدا واریز خواهد کرد.خدا به من اعلام کرد که در صورت درست انجام دادن ماموریتم نصف آن پول را به من بدهند.همچنین خدا منرا نامرئی فرموده و به ورزشگاه فرستادند.
من هم بعد از شروع بازی همه کار کردم.کارهایی همانند گذاشتن پوست موز وخربره زیر پای بازیکنان بایر وهمچنین پشت پا زدن به آنها وگاز گرفتن گوش وبقیه اجزا بدن آنها باعث شدم که بایر نتواند گلی به ثمر برساند.
اما وقتی بازی به دقیقه 80 نزدیک شد ومن هم از برد چلسی مطمئن بودم (چون بازی 2 بر 1 به نفع چلسی بود)رفتم گوشه ای تا استراحت کنم.در ضمن اندکی هم چرت زدم.وقتی چرتم تمام شد وچشمانم را باز کردم دیدم ای داد بی داد بازی 2 بر 2 مساوی است.برای همین دوباره به میدان برگشتم.ولی نتوانستم جلوی گل بعدی را بگیرم وبازی 3 بر 2 به نفع بایر تمام شد.ولی خوشبختانه در مجموع 2 بازی چلسی سعود کرد.
برای همین سریع به نزد خدا بازگشتم.خدا وقتی من را دید فحشی به من داد وخدو به طرفم پرتاب کرد وگفت :ای بی عرضه.یه کار بهت سپردیم نتونستی انجام بدی.من گفتم که خدا چلسی که سعود کرد.خدا گفت که ولی تو ماموریتت رو خوب انجام ندادی ومربی چلسی پولی به صندوق ما واریز نکرد.
بعد از شنیدن این سخنان من دست از پا دراز تر از بارگاه ملکوتی خدا دور شدم وحالا از سازمان حقوق بشر پیامبران تقاضا دارم که حق من را از خدا ومربی چلسی بگیرند.یه شعر هم گفتم که باید بهش گوش بدین:
"برد چلسی"
خوشحال نبی ز برد چلسی ........ هی داد بزد بگفت مرسی
این برد نشانه ی ظفر بود ........ از برد شما خدا پکر بود
گفتم که قضا قدر همین بود ....... لاکن بقیه همه شدن سوت
گفتا که اگر خدا من هستم ........ دیگر در عرش بر تو بستم
از سرعت خود کمی بکاهید ........ ديگر به سراغ من نياييد
باتشکر یک پیامبر تنها!
................
راستی باعث اختشاش در بازی میلان واینتر من نبودم ها.فکرکنم این یکی کار خود خدا باشه؟!خدا شیطان رو فرستاد تا تماشاگران رو وسوسه کنه که اونجا اختشاش کنن!
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home