momali

Friday, May 06, 2005

دوبیتی های سیاسی وغیر سیاسی

غیر سیاسی ها
کم رنگ ترین عاشق من باش ......... شکاک ترین قایق من باش
گویند که دمب تو دراز است .......... وارفته ترین عایق من باش
_______
زیر وزبرت خبر ندارد .......... بالا کمرت دمر ندارد
چشمان شما خیره به چشمم ......... چشمم به شما نظر ندارد
_______
دالان دلم دلالتش کن ........ از بهر هوا شماتتش کن
درد دل او دلم شکسته ........ دل دل نکنم تو راحتش کن
_______
زنبور بزد نیش به گوشم ........ گفتم چه زنی من که خموشم
گفتا بزدم خوب بکردم ........ اینبار زنم چونکه چموشم
_______
باران بزد وخیس بگشتم ........ بشقاب بدم دیس بگشتم
دیسم بشکست ومن شکستم ........ بیچاره بدم نیست بگشتم
_______
تک دوبیتی سیاسی
گفتند که او اند مرام است ........ گفتم که مرام او کدام است
این خاتمی ابله نافرم ........ تنها هدفش حفظ نظام است
............
این استقلال باز باخت.واقعا که دیگه شورش رو در آوردند.گل فولاد رو هم ایمان مومالی (نه نه ببخشید مبعلی) زد.می گم عجب اسم من با این بازیکن نزدیک به همه ها.
راستی این دست دادن یا ندادن خاتمی با رئیس جمهور اسرائیل اینقدر مهم بود که ما نمی دونستیم.
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home