momali

Friday, May 06, 2005

متلک پرانی پرزیدنت با شهردار

از اتفاقات جالب این روزهای نزدیک به انتخابات یکیش همینه.
رئیس جمهور تو ترافیک گیر می کنه میاد یقه شهردار رو می گیره.البته حق هم داره.اون شهردار قشنگ تهران باید یه فکری به حال ترافیک کنه ولی این مم نیست.مهم اینه که اول خاتمی یه فکری به حال خودش بکنه که الان منفورترین چهره در ایرانه.نه اینوریها قبولش دارن نه اونوریها نه وسطیها.اصلا من مطمئن هستم زنش هم اونو قبول نداره.یه بار خواهر زاده خاتمی به من گفت که زن خاتمی تو خونه اونو ممد چاخان صداش می کنه.
تازه تا حالا هم چند بار به مقام شامخ ولایت توهین کرده.و ایشون رو جزئی از جامعه معلولان به حساب آورده!
من گفتم نه بابا انگار زن خاتمی هم از خودمونه.
................
اینم خلاصه ای از جدال جالب این دو بشر
مقاله ای در رونامه اقبال در مورد این موضوع
این هم لوس بازی های کیهان درباره همین مورد
راستی شما فکر می کنید حق با کدوم یکیه؟
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home