momali

Friday, May 06, 2005

از آنفلانزای مجدد تا دکتر علی لاریجانی

دوستان میدونید که من اوایل اسفند ماه به مدت 5 روز دچار بیماری خفن آنفلانزا شدم.همون موقع هم ناراحت بودم که نکنه این بیماری تا عید ادامه پیدا کنه ومن هم از بخور بخور توی عید بیافتم.ولی خوشبختانه خوب شدم.
اما دیروز دوباره احساس کردم تمام بدنم درد می کنه.و شب که دیگه داشتم از درد ناله می کشیدم.ولی حالا یه خورده بهترم.به نظر من این آنفلانزا ادامه همون قبلیه هست.ولی چون خدا به من خیلی علاقه داره!!یه مدت کم منو خوب کرد تا عید رو از دست ندم.دم خدا گرم که اینقدر به فکر بندگان کافرش هست!
................
خب حالا اینا چه ربطی به دکتر لاریجانی داره.توضیح می دم.وقتی دیروز این خبر به من رسید که قراره دکتر قدم رنجه فرموده وبه شهر حقیر ما بیایند گل از گلم شکفت. وخوشحال بودم از اینکه می توانم نماینده سابق رهبر در صدا وسیما رو از نزدیک ملاقات کنم!قرار دکتر ساعت 5 در یکی از مسجدهای شهر بود.من هم سر ساعت 5 آنجا حاضر بودم.ولی از دکتر خبری نبود.بالاخره ایشان پس از 45 دقیقه تاخیر به جمع خیل مشتاقان که چیزی حدود 100 نفر بودند پیوست.مردم هم با صلاوات های مکرر که اعصاب هر بیننده ای را خرد می کرد به استقبال دکتر رفتند.صحنه ی قربانب گوسفند زیر پای دکتر هم چیز جالبی شده بود.من خودم با گوش خودم شنیدم که آن گوسفند الفاظ رکیکی را به دکتر نسبت می دادند.البته قبل از اینکه گلویش بریده شود.در این لحظه من با دیدن این صحنه یاد سر بریده حسین افتادم وهای های گریه کردم!خلاصه دكتر وارد مسجد شد ومجری هم شروع به سخنرانی کرد.بخش جالب سخنان مجری شعار هایی بود که ایشان می دادند وملت شهید پرور تکرار می کردند.شعارهایی همچون دکتر لاریجانی حمایتت می کنیم!بعد هم یک معلم بالای منبر رفت تا سخنرانی کند.من هم فکر کردم الان در مورد مشکلات معلمان صحبت می کند.ولی او از همه چیز صحبت کرد الا مشکلات معلمان!بعد هم سخنرانی دکتر شروع شد ومثل همیشه همان اراجیفی رو تکرار فرمودند که بقیه اصول گرايان می گویند.بنده هم دیگه پشت دستم رو داغ می کنم که به سخنرانی این آقایان نروم.
..................
فروم ام جی آريا هک شد.(خبر بسيار بدی بود)
تا بعد

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home