momali

Wednesday, May 25, 2005

لطفا به معین بگویید نیاید


بعد از یه مدت دوری از وبلاگ به دلیل مشکلاتی که داشتم دوباره برگشتم.تواین مدت اتفاقات زیادی افتاده.که جالبترینشون رد صلاحیت معین بود وتلخترین هم تایید صلاحت معین.
من وقتی خبر رد صلاحت معین رو شنیدم بسیار خوشحال ومشعوف شدم که انشاالله مشارکت هم از انتخابات کناره گیری خواهد کرد.ولی گویا کور خوانده بودم!!!!!
من هم مثل خیلی از شماها از معین می خوام که در انتخابات شرکت نکند ومشت محکمی به دهان رهبر معظم بزند.باشد که چند تا از دندانهای رهبر بشکنه ودیگه از این مصلحت اندیشیها نکند.
حالا جدا از شوخی اگر معین در انتخابات شرکت کنه یعنی حکم حکومتی رهبر رو قبول داره.که در این صورت هیچ فرقی با آیت الله
جنتی نداره.
تو خبرها هم اومده بود که وزارت کشور ورئیس جمهور اعلام کردند که این حکم حکومتی نبود.به نظر من فکر نکنم فرقی داشته باشه.چه حکم حکومتی یا چه پیشنهاد بوده باشه خلاصه از طرف خامنه ای بوده.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home